A NEW DAY, 60 min
Börja dagen med ett lugnt och härligt pass som väcker kroppen och släpper stelhet som en natts sömn ger. Kom och få positiv energi så att du sen kan sprida den till andra du möter i dagen. Köp gärna med dig en smoothie som frukost efter klassen. 
Passar: Alla

ANTI-STRESS, 75 min
I denna klass fokuserar vi på yogapositioner, andningsövningar och meditationstekniker som hjälper oss att släppa på kroppsliga och mentala spänningar. Har du problem med sömnen, nedstämdhet, skador, stress, ångest, trötthet m.m. så är denna klass perfekt för dig. Du kan självklart gå den bara för att få en skön avslappning också!
Passar: Alla

ASHTANGA MIXUP, 75 min
Rör dig genom dynamiska asanas (ställningar) som sniffar på Ashtangans stående och avslutande positioner i 1-serien. Varje asana håller vi i 5 andetag och flödar igenom med kropp & sinne.  
Passar: Dig som yogat några gånger

BASIC, 75 min
Här lär du dig grunderna inom yoga. Andningen, solhälsningen och fokus på att synkronisera din andning med de vanligaste rörelserna inom yoga. Vi lägger grunden för styrka och smidighet som kommer att behövas i de andra fysiska klasserna. 
Passar: Nybörjare och dig som vill gå tillbaka och jobba med grunden.

CORE, 60 min
De flesta av oss har en svag bål och får därför en dålig hållning och problem med ryggen. I detta utmanande pass jobbar vi med vår kärna - magen, för att stärka stabiliteten i hela vår bål. Detta är ett riktigt svettigt pass.
Passar: Dig som har yogat några gånger.

DISCO YOGA, 60 min
Här får du ordentlig fredagsfeeling! Bra musik, discolampor och grymt härliga yogaflöden. En klass som MÅSTE upplevas ;) Utmärkt som afterwork!
Passar: Alla som vill ha kul

DOUBLE UP VINYASA, 60 min
Har du någon gång känt att du vill ha mer hjälp och assistering när du yogar? Då ska du gå den här klassen! Här kommer 1 lärare leda klassen och den andra går runt och hjälper till.
Passar: Dig som yogat några gånger. 

EXPLORE, 90 min
I den här klassen jobbar vi mot ett specifikt syfte som tex kan vara en position eller något annat tema inom yoga. Vilket tema du ska utforska står alltid i tidsbokaren. Det kommer att vara lite mer teori på denna klass.
Passar: Alla

HATHA, 60 min
Hathayogans mjuka, fysiska positioner (asanas) hålls mer statiskt och utförs i ett lugnare tempo än i andra fysiska och dynamiska yogaformer. Positionerna kombineras med andningsövningar (pranayama) och olika meditationstekniker för att uppnå balans mellan kropp och sinne.
Passar: Alla

HAPPY HIPS, 60 min
Rikta din uppmärksamhet på området kring dina höfter och lösgör spänningar/stelhet  som ofta samlas där. Vi varvar dynamiska flöden med statiska positioner för att komma djupare in i höfterna. Detta pass är ganska lugnt men innehåller några utmaningar för den som vill.
Passar: Alla

HOT YOGA, 60 min
Innan du bokar ett hot yogapass vill vi att du läser igenom informationen kring hotyoga här. 
Passar: Dig som yogat några gånger och som gillar värme.

MEDICINSK YOGA, 60 min
Längtar du efter att ta hand om dig själv på djupet? Stressad? Trött? Ont i kroppen? Kanske har du aldrig testat yoga innan men känner att den allra fysiska yogan inte riktigt är din grej? Då kan Medicinsk yoga vara något för dig! Den medicinska yogan är mycket beprövad i vården och kan lindra smärta i kroppen och passar både för dig som har något fysiskt hinder som för dig som vill ha en lugnare yogaform men som ändå stärker små muskler tex i rygg och höfter. 
Passar: Alla

MEDITATION, 60 min
Utforska meditationens värld. En spännande klass som är olika varje gång. Detta är vad all yoga förbereder oss för i grund och botten - att kunna sitta och vara med oss själva. Du får testa på alla möjliga sorters meditationstekniker och övningar. Ibland behöver du gå utanför din comfort zone för att kunna växa. 
Passar: Alla

RESTART, 45 min
En lunchklass med syfte att starta om kropp och sinne. Passar perfekt om det är en stressig dag eller om du bara behöva samla tankar och känslor inför något speciellt. Har du stött på några energitjuvar under dagen så kommer denna klass fungera som en omstart och du kan få möjlighet att släppa på irritation som annars lätt sätter sig i kroppen. Klassen är hyfsat lugn och du ska inte behöva ta en dusch efteråt. 
Passar: Alla

YIN YOGA, 60 min
I Yin yogan fokuserar vi på kroppens skelett, bindväv, inre organ, leder och ligament. I Yinyogan är utmaningen att slappna av, att vara närvarande och att inte använda musklerna. Vi stannar ca 5 minuter i varje position. Detta är ett jättebra komplement till all annan yogaträning som annars är mest fokus på Yang (kraftfull och dynamisk yoga). Yinyogan finns även som Hot Yin, vilket betyder att du gör positionerna i ett rum som är uppvärmt.
Passar: Alla