AFTER WORK, 75 min
Alla älskar väl fredagar, kom och yoga till skön musik för att släppa jobbet och alla måsten. Vi struntar i teknik och går istället på känsla och varvar både lätta och roliga positioner. I slutet avslutar vi med skön avslappning á la yin. 
Passar: Alla

ANTI-STRESS, 75 min
I denna klass fokuserar vi på yogapositioner, andningsövningar och meditationstekniker som hjälper oss att släppa på kroppsliga och mentala spänningar. Har du problem med sömnen, nedstämdhet, skador, stress, ångest, trötthet m.m. så är denna klass perfekt för dig. Du kan självklart gå den bara för att få en skön avslappning också!

BASIC, 75 min & 60 min
Här lär du dig grunderna inom yoga. Andningen, solhälsningen och fokus på att synkronisera din andning med lättare rörelse. Vi lägger grunden för styrka och smidighet som kommer att behövas i de andra fysiska klasserna. 
Passar: Nybörjare och dig som vill gå tillbaka och jobba med grunden.

CORE, 60 min
De flesta av oss har en svag bål och får därför en dålig hållning och problem med ryggen. I detta utmanande pass jobbar vi med vår kärna - magen, för att stärka stabiliteten i hela vår bål. Detta är ett riktigt svettigt pass.
Passar: Dig som har yogat några gånger och dig som är van.

FLOW, 60 min
Flödande yoga där positionerna vävs in i varandra. 50/50 mellan styrka och stretch. Yogaläraren visar alltid olika varianter för att du ska hitta din nivå. I denna klass är det bra om du har någorlunda koll på yoga-andningen. 
Passar: Alla

HAPPY HIPS, 60 min
Rikta din uppmärksamhet på området kring dina höfter och lösgör spänningar/stelhet  som ofta samlas där. Vi varvar dynamiska flöden med statiska positioner för att komma djupare in i höfterna. Detta pass är ganska lugnt men innehåller några utmaningar för den som vill.
Passar: Alla

MEDICINSK YOGA, 60 min
Längtar du efter att ta hand om dig själv på djupet? Stressad? Trött? Ont i kroppen? Kanske har du aldrig testat yoga innan men känner att den allra fysiska yogan inte riktigt är din grej? Då kan Medicinsk yoga vara något för dig! Den medicinska yogan är mycket beprövad i vården och kan lindra smärta i kroppen och passar både för dig som har något fysiskt hinder som för dig som vill ha en lugnare yogaform men som ändå stärker små muskler tex i rygg och höfter. 
Passar: Alla 

SWEET SHOULDERS, 60 min
Under denna klass fokuserar vi på rörligheten i axlarna och bröstet. När vi sitter/står och jobbar med armarna framför kroppen hela tiden så har axlarna en tendens att bli framåtroterade och bröstmusklerna väldigt korta. Denna klass hjälper oss att få en bra hållning!
Passar: Alla

YIN YOGA, 60 min
I Yin yogan fokuserar vi på kroppens skelett, bindväv, inre organ, leder och ligament. I Yinyogan är utmaningen att slappna av, att vara närvarande och att inte använda musklerna. Vi stannar ca 5 minuter i varje position. Detta är ett jättebra komplement till all annan yogaträning som annars är mest fokus på Yang (kraftfull och dynamisk yoga).
Passar: Alla